Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Hadde youngtalk pluss tidligere, men dette abonomange har netcom fjernet og kommet med nytt, full kontroll eller noe slik.men da kom det et ekstra gebyr i mnd på 199 kr ved kjøp av tlf. Men idag når jeg ser på netcom sine sider kunne jeg kjøpt tlf der med youngtalk pluss, så det er jo ikke fjernet, så spaceworld sto og løy meg rett oppi trynet:S De sa det ikke var mulig og binde meg opp på nytt med yountalk pluss, at jeg måtte da ha dette full kontroll eller hva det heter:S eller et av de andre:S Kan jeg klage på dette?' Vil gjerna refundere kjøpet slik jeg kan kjøpe tlf med youngtalk pluss da fra netcom sine sider.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Ville først sendt en mail til spaceworld med link til netcom sine sider og bedt om en forklaring og om de kan rette opp i feilen for deg. Hvis ikke det går ville jeg forhørt meg med netcom
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Da ville jeg ha gått tilbake til butikken og krevd hele kjøpet omgjort og heller bestilt via nettsidene. Klart du kan klage når selgeren påstår at noe ikke selges lenger, uten at det er sant. Han får sikkert bonus for å få solgt det bestemte abonementet...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Har vertfall tenkt og ringe til netcom i morgen og snakke med de. hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Kan faktisk bare være at den telefonen du kjøpte ikke kunne selges med youngtalk. Var selv innom spaceworld og skulle kjøpe en telefon med full kontroll men uten 199; i mnd og da hadde de ingen modeller inne som kunne selges med det abon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå