Gå til innhold

mensmurringer i uke 27?? ikke bra??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde mye mensmurringer de förste ukene..ble borte en stund og nå kjenner jeg igjen at det har komme tilbake..murrer i ryggen og underlivet..ikke veldig sterkt men jeg bekymrer meg likevel..

 

er det vanlig?? bör jeg kontakte lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noe sånt så jeg tørr ikke svare deg, men du kan jo ringe føden ev. legen din (jordmor) for å høre og ev. få en liten sjekk bare for sikkerhetsskyld!

Skrevet

Trenger ikke automarisk bety prematur fødsel det der, ting strekker seg og presser her og der, så kan jo bare være det.

Jeg hadde noen skikkelige tak i magen i uke26, skjedde ingenting da, men måtte ha keisersnitt i uke29 pga vannavgang, men virka ikke som om det hadde noen sammenheng siden jeg ikke hadde rier i uke29.

 

Men blir du bekymra og det blir plagsomt så ta kontakt med lege, jordmor eller føden for en sjekk, de pleier å være forståelsesfull i sånne situasjoner, kan de stoppe en fødsel så tidlig så vil de jo gjerne det.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...