Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Noen som har den? Fornøyd? Noen som evt kan komme med gode eller dårlige ting med den?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 sier bare en ting : SUPER FORNØYD !!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Må man forresten bruke tastaturet når man skriver meldinger? Eller er det vanlig "tastatur" på skjermen også`?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Det er begge deler, du velger om du vil bruke skjermen og skrive på eller om du heller vil bruke tastaturet. Men når du skriver på det deilige tastaturet komme du aldri til og stoppe med og skrive meldinger. Beste tlf jeg noen gang har vert borti. Liten men gud so perfekt for jenter !
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Å det høres bra ut Da må jeg nok bestille meg en
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Ja løp å kjøp. Har også en slik og bare digger den. Kos deg m det nye leketøyyet ditt nåe den tid kommer. Jeg bestilte via nettet på Lefdal, var billigst der, uten abo. Da kan du hente den 2 timer etter du har bestilt, så lenge butikken er åpen da:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå