Gå til innhold

Strammer buksene?


Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat begynt på uke 15 nå, og merker at buksene strammer mer og mer nå.. Vel er det sommerferie, men hva med dere? Har dere begynt å merke noe på klærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja :) Det merkes. Har bare et par bukser som er lav i livet som er gode å ha på nå. Blir nok snart å handle gravidbukser, de kan være like fine, OG er behagelige ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får fortsatt på meg endel av de gamle buksene, men klarer gå med dem bare sånn 10 min, før knapper ol. må åpnes... sliter voldsomt når ting strammer nede på magen,.... så jeg kjøpte faktisk gravidbukse når jeg var 12 på veg (har bare 1 da!).. har fortsatt en veldig sagge, og lav bukse som jeg kan bruke... resten har havnet på øverste hylle i skapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker faktisk at det rett å slett nesten gjør litt vondt eller er ubehagelig hvis noe strammer på magen. så har ett par tighs som ligner bokser som er blitt for små siden strikket er så stramt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Har foreløpig ikke kjøpt noen gravidbukse enda, men det er kanskje tiden for det snart? :) Klarer meg fint med vanlige tights og denimtights i mellomtiden.

 

Samboeren min er mye tynnere enn meg, så buksene hans får jeg vel ikke over hoftene en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...