Måånestråle Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Okei jenter, dere er jo så kreative og fulle av informasjon og ideer.. Vi sliter med å finne navn til lillebror som snart skal dukke opp. Jeg har veldig lyst til å ha navnet klart når han kommer, sist brukte vi 6 uker før vi fant navn og det var så kjipt å kalle den fantastiske bylten vår for "hun" og "jenta" i mellomtiden.. Vi liker klassiske, ordentlige, norske/nordiske navn og synes det er en fordel (men ikke noe must!) om navnet også kan brukes/oversettes til engelsk. Storesøster heter Emma
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Benjamin Daniel Anders Erik Marius Victor Lukas Elias Remi Trym Elay Sebastian / Bastian Nikolai Phillip Theo / Theodor Leo Adrian Damien Martinus Ask Sander Aron Vanskelig med navn... Minste gutten vår var bare "bebisen" eller "broremannen" i flere månder før han fikk navn. Vår eldste fant vi navn til mens vi var på sykehuset.... Nå er det maaaaange mnd. igjen til jeg har termin, men om noen uker skal vi begynne å tenke på navn, og det SKAL være klart før han/hun kommer til verden... (men vi hadde jo tenkt, tenkt og tenkt med de andre 2 også, uten å komme frem til noe...)
Måånestråle Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2010 Takk for mange gode forslag! Mine favoritter så langt: Kristian Kristoffer Anders Erik Marius Lukas Philip/Filip
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Jeg liker Christian, Andreas, Emilian, Sander og William.. Mange fine navn å velge mellom.. Selv får vi jente og har en Christian fra før =)
Medi Skrevet 31. juli 2010 #8 Skrevet 31. juli 2010 Mange av de overnevte jeg synes er det stikk motsatte av klassiske, især Lukas, Emilian etc. Men for å komme med mine egne forslag. Edvard Fredrik Magnus Oskar Jakob Herman Teodor August Johan Wilhelm Jonas Aksel Herman Jørgen
sekke Skrevet 31. juli 2010 #9 Skrevet 31. juli 2010 jeg har en Ola. blir bare mer og mer fornøyd med det navnet. ellers synes jeg Magnus,Martin.Olav,Jakob,Oskar er fine.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 31. juli 2010 #10 Skrevet 31. juli 2010 Jeg liker Christian, Alexander, Lukas og egentlig mange flere men dte står helt stilt her gitt.......Vi har en storebror som heter Christian og venter en jente nå i disse dager=)
Isola&Lille+julegave Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Hadde navnet klart, men så blir det ei litta jente, gitt! Iben syns jeg er så vakkert!
Des-10 Skrevet 2. august 2010 #12 Skrevet 2. august 2010 Lars, Simen, Henrik, Martin, Andreas, Roger, Arild.....
anonyminos Skrevet 2. august 2010 #13 Skrevet 2. august 2010 Åsmund (har selv en gutt som heter det:) og lillesøster heter Jenny Olava) Håkon Olav Magnus
Måånestråle Skrevet 3. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 3. august 2010 Tusen, tusen takk alle sammen! Dere kom med mange gode forslag, og jeg tror vi har klart å eliminere oss ned til 2 gode alternativer som vi må teste ut når lillebror ser dagens lys: - Erik - Filip Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå