Gå til innhold

Tv i helgene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det bare gammalt skvip på tv i helgene?

Når man endelig kan sette seg ned med beina høyt og slappe av med tv.

Men neida,alle de gode seriene går på hverdager,når man må tidlig opp dagen etter pga jobb/skole etc.

Skulle nesten tro at de ulike kanaldirektørene (eller hvem som nå bestemmer) er sponset av utelivsbransjen slik at vi skal på byen og drikke oss fulle hver helg:-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser egentlig aldri på TV, annet enn nyheter.

Mitt beste råd: Kjøp noen serier og mange filmer som du liker, og ha dem liggende. Da kan du se akkurat når det passer for deg:-) Jeg har alltid liggende ca. 30 filmer eller mer som jeg ikke har sett og kanskje 3-4 serier. Jeg er litt sånn at jeg må være i humør til akkurat den filmen eller den serien, og da hjelper det ikke bare ha én film liggende f. eks..

Mye bedre å se noe man faktisk har lyst til å se og med bra kvalitet enn å zappe mellom all dritten som går på TV. Ser ellers en del dokumentarer på nett-TV. Anbefales.

Pre barn så jeg mye dritt på TV, nå gidder jeg rett og slett ikke bruke tid på det, og vil se noe bra om jeg først skal se på. Bedre å ta kontrollen selv;-)

Jeg bestiller forresten det meste av filmer og serier fra play.com (veldig billig og fri frakt) og noe fra amazon.com og platekompaniet.no og av og til stikker jeg tilfeldigvis innom VideoNova.

Kan anbefale et par veldig gode serier om du er interessert:)

Skrevet

Jeg har endel serier liggende,men innimellom liker jeg gode tv programmer.

Skjønner ikke hvorfor det satses på dyre serier og egenproduserte programmer hele uka,og når helgen kommer er det ingenting.

Det er nesten litt rart at tv selskapene ikke satser på oss over 25 (for dete er ikke noe for de over 50 heller),vi innehar tross alt kjøpekraften og de lever av reklamen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...