Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er lei av å være alene..og ønsker så inderlig å treffe noen! er litt på byen i helgene...men blir lei av det også. Ellers har jeg sjekket ut litt nettsteder...men synes ikke noe om det.. Merker dessuten at jeg er veldig kresen... Så hvor skal jeg få treffe en mann da?? hadde vært kjekt å høre noen historier
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2010 #2 Skrevet 31. juli 2010 Jeg traff min på møteplassen.no. Det var egentlig flere der inne som bodde i nærheten som virket greie, men en vant fort hele hjertet mitt. Han bor 8 1/2 time i fra meg, og etter vi hadde skrevet i 2 uker kjørte jeg bort i en frihelg.
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 31. juli 2010 #3 Skrevet 31. juli 2010 jeg traff han faktisk på privat fest. han ble med meg hjem, å siden det har vi bodd sammen
Noah 08. Skrevet 31. juli 2010 #5 Skrevet 31. juli 2010 Traff han på nettet :=) møtes i virkeligheten etter 6 uker med chatting... Data i nesten 1 år fram og tilbake før vi ble kjærester. Nå,etter nesten 2 år er vi samboere :=)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #6 Skrevet 31. juli 2010 Vi ble kjent med hverandre på landbrukskolen, 9 år sener altså for noen måneder traff vi hverandre igjen og det sa bare bommmm ifra begge kantene siden har det blitt bare ,mer og mer mellom oss
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2010 #7 Skrevet 31. juli 2010 Vi møttes på byen bare pratet første kvelden. Han fulgte meg hjem, ga en hadet klem og utvekslet nr(jeg spurte først..hihi) Da holdt vi hyppig kontakt på sms, facebook og telefon i 2 uker. Da var jeg igjen barnefri og jeg dro å besøkte han.(han bodde 10 min unna meg, så var ikke lange reiseveien heldigvis) og ble der hele helgen. 2 uker etter det var jeg barnefri igjen, og da var han hos meg og da ble vi sammen Det er nå 2,5 år siden og vi flyttet sammen for 6 mnd siden. Ingen barn sammen ennå da(jeg har et barn fra før, han har ingen) men kommer vel en liten en om noen år når vi begge er ferdig med utdannelsene våre. Han er forresten en flott stefar for barnet mitt. Stiller opp på alle måter. Så det finnes bra menn ute på byen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå