Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Spørs om han rekker frem til fødselen i tide:( Han henter vår nye bil sørpå og jeg er hjemme alene med poden! Må vel ta med meg modern på føden dersom han ikke rekker frem i tide:( Han ble en smule stressa da jeg ringte og fortalte det, håper bare han ikke kjører utenfor veien eller råkjører og mister lappen!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Oii, spennende. Håper han rekker det da. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 har du rier? Det er ikke alltid fødselen starter fordi om vannet er gått, svigerinna mi blei satt i gang to dager etter pga infeksjonsfare... Hvis den er i gang så lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 oida... håper han rekker hjem da! Hos meg tok det to timer fra vannet gikk (første fødselstegn) til babyen var ute,får ikke håpe det går så fort med deg! Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Vanskelig og si, med førstemann tok fødselen 11 timer fra riene startet og de sier jo at med 2 mann går det enda raskere! HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Vannet mitt gikk klokka ni om morgenen og barnet ble født klokka halv fire på natta etter. Jeg hadde tette rier hele tiden, men ungen lå høyt da vannet gikk så det tok litt tid å få han ned Masse lykke til med fødsel, håper mannen rekker frem, men det blir nok en fin opplevelse å ha mormor tilstede også. Blir nesten litt mistunnelig kjenner jeg, tenk om kort tid har du et nydelig lite barn i armkroken!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Ja takk for det!:-) Blir nok greit og ha med mamma uansett, ønsker ikke og ha med venninner på fødselen! Ja er helt sjokka over at jeg om kort tid er 2 barnsmor, har jo ikke termin for om 17 dager så vi regnet med at mannen skulle rekke og hente nybilen. Tror jammen det er siste gang jeg sender han avgårde for og hente noen så kort tid før en fødsel!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Hei, iflg min JM så er det svært sjelden 2dre gangs ikke får rier etter vannavgang.. somregel kommer riene etter noen få timer. Du får stresse deg opp litt da.. siden stresshormonet hemmer riene litt... tihi..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Vannet gikk hos meg, men jeg fødte ikke før 2 døgn etter (da hadde kroppen laget ny hinne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå