Gå til innhold

Musiker kjæreste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Andre som har det?

 

Min øver så ekstremt mye(gitar), og har full jobb i tilegg. Nå venter vi vårt første barn og jeg ser foran meg endel disjusjoner pga spillingen hans. Det er ikke bare en hobby for han da, han tjener penger på det og.

 

Har absolutt ikke noe imot at han er musiker, men som sagt, MYE øving altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det. Man må øve masse for å få det bra, men han kan kutte ned litt hvis det er et stort problem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mannen min det. Den første tiden med barn var på det området litt vanskelig. Mannen min spiller på anlegg og det blir veldig høyt og han spiller etter barns leggetid. Vi har nå laget ett medierom til han som er lydisolert. Vi har to barn der den eldste er 3,5 så det har tatt litt tid å finne en god løsning for oss. Det blir mindre øving når den lille kommer hvis han øver hjemme. Det går seg til etterhvert. Husk at de fleste små barn elsker musikk og de elsker å høre foreldrens stemme. Mine barn kunne bruce springsteen sanger før de kunne barnesangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en veldig enkel mann å ha med å gjøre, men føler han er så kompromissløs ang spillingen. Han MÅ øve, og sånn er det bare. Tror han blir deppa om han ikke får øvd. Han spiller på et høyt nivå - meget flink. Så jeg skjønner det jo. Er bare redd for at det blir like mye når babyen kommer....Og forøvrig ikke mulighet til å innrede noe lydisolert rom her vi bor nå. Dessverre.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du valgte å dele opp ordet. "Musikerkjæreste" er jo nærmest et oxymoron!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det etter jeg hadde skrevet innlegget, men går beklageligvis ikke an å redigere innlegg her inne. Føler du deg bedre etter å ha fått ut litt aggresjon på meg?

 

Andre som har noe å bidra med?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...