Gå til innhold

Hm...er det fredagskveld??


Anbefalte innlegg

Skrevet

..og planen min for kvelden burde være:

1. Rydde bordet etter kveldsmiddagen

2. Satt på en maskin med klær

3. Ryddet rundt omkrinng...

4. Endt opp på sofaen med litt digg.

 

...Men hva ender jeg opp med å gjøre?

 

Rydde på loftet!!!! OMG! Dette kan ta timer!!!!! Og nå har jeg begynt. Og kan ikke stoppe før jeg er ferdig. Og DA må jeg ta nr 1..og kanskje nr 2 og helst nr 3.. Men kan bare glemme nr 4!

 

Jeg blir så effektiv når mannen er ute på vift!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, jeg skal på nattevakt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...