Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Hva bør en unngå for å bli opplagt og sprudlende? fett? Sukker? Jeg er så sliten, blir feil kosthold om sommeren føler jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Sukker (pussig nok) og mettet fett er skikkelig energityver. Spis grove kornprodukter, masse grønnsaker og bær, litt frukt og nøtter, fisk eller magert kjøtt og pøs på med vann og grønn/hvit te så kommer nok overskuddet:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Tusen takk:) Jeg orker ikke være på dette dvaske viset mer, forferdelig. Er så mye besøk og kaker og drittmat nå for tida, grillpølser f.eks. De er jeg lei av.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4709079 Sjekk denne boka, har lest om den flere steder og den har fått mange gode anmeldelser. Tenkte jeg skulle bestille den selv.. Skjønner godt hva du mener, føler meg helt "råtten" på innsiden selv etter sommeren. Nå er det på tide å spise sunnere igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå