Gå til innhold

Sur mann som må hjelpe til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er mannen min sur fordi han har måttet ta fri to dager fra jobb denne uka for å HJELPE MEG!. Jeg er høygravid og ble ganske syk en dag, slik at jeg trengte hjelp med barn og hund. Den andre dagen "tvang" jeg ham til å følge meg til en sjekk på sykehuset fordi jeg sannsynligvis har bekkenløsning. Han arbeider på en stor arbeidsplass der det umulig er utløst noen krise av at han har vært borte p.g.a. syk om sorgsperson hjemme i to dager. Nå kjenner jeg at jeg gruer meg til fødselen. Forrige gang stilte han lite opp i barseltiden, og nå ser det ut til at han begynner i samme stil igjen. Er det så uvanlig å forvente få noe ekstra støtte i den tyngste tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde reist hjem til svigermor og fått hjelp og omsorg der. Og latt han sitte hjemme og undre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig optimist som trodde det hadde skjedd en utvikling fra å bli far for første gang til andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynloigvis bekkenløsning? Jeg skal love deg at har du bekkenløsning, så er du ikke i tvil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare å "ta seg fri" i tide og utide, akkurat. Han må jo bruke feriedager/avspasering som dere kanskje hadde mer bruk for etter at barnet er født? Hva slags nytte gjorde han den dagen du skulle på sjekk på sykehuset, da? Og måtte han ta fri hele dagen pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere to siste.. Ja, det var et hjertesukk fra meg. Det er en time å kjøre til sykehuset herfra, og jeg har sterke smerter når jeg står og går, derfor var det hendig å ha med en sjåfør. Stakkars mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt reis til svigermor/mor, der vil du få forståelse.

Jeg hadde også bekkenløsning og hadde aldri klart å ta meg av en unge i tillegg. Klarte knapt å komme meg på do, så skjønner veldig godt at du trenger hjelp av mannen din.

Her måtte samboer gjøre det meste, svigermor kom og gjorde reint.

Kanskje det å dra bort noen dager er det som skal til for å få han til å skjønne alvoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...