BlåBlå Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Ser alle bærter har sånne nå+ kongelige og programledere. Tror jeg har gått glipp av at disse er skikkelig på moten igjen gitt. Tenker på de hvite HH jakkene (eller Marin Aplin for den del) som var hotte på tidlig 90 tall. Husker jeg hadde en sånn i mine yngre dager.
Mom2Two Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Hehe jeg hadde også en slik blå og hvit HH seilerjakke, erindrer jeg.. Poenget var vel at etter en tid så ble den skikkelig lavstatus. Husker der jeg kommer fra at den ble kalt for "alenemorjakke". Men jeg har også lagt merke til at "alle" plutselig går i disse. Bør jeg angre på at den ble gitt til Fretex for årevis siden?
Ajam Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Alenemor jakke..hehe Jeg syns de er veldig fine, men kjøpte meg en fra Henri Lloyd. Tror de er billigere enn HH sine, men jeg syns Henri er finest. Mer fasong liksom. De selger foresten ut HH jakken til 40% på sporten på sandvika storsenter. (gamle delen) For dere som er intr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå