Gjest Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Her er barna iseng,fredagsvasken unnagjort så nå er det beina på bordet,fjernkontrollen i handa og pc`n på fanget:) Og litt cashewnøtter og hvitvin må til:) Koooser meg:)
Mille** Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Hehe.....her er også fredagsvasken unnagjort, snupp sover, resten av gjengen er ute, jeg har sjokolade i godisskålen og hvitvin i glasset. Koser meg jeg også. )
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Ignorerer rot og slapper av etter en lang dag i sola på festival:) God helg og kos dere jenter!!
Hufsla Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 barna er i seng, hundene ligger strødd på gulvet og sover, mannen er på festival og jeg sitter her og feirer bryllupsdagen vår med godteri og straks hele serien med frustrerte fruer :-) Gleder meg!!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Akkurat nå sitter jeg og smådepper over mangel på jobb og penger. Vil så gjerne ha en jobb. Dustesommer. Dustebil som gikk i stykker. Skal se en serie eller noe med mannen nå.
stearin Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Har bada min lille badenymfe, så nå sovner hun sikkert ganske bra. Jeg skal bare kose meg alene (rydde litt først). Kan hende jeg lager pai om mini sover rolig:)
trebarnsmamma84 Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Eg og mannen sit i kvar vår sofa med kvar vår chipsskål,og eit glass cola. Har rydda huset,og pakka kofferten. I måro set me kursen for Lillehammer=)
candyqueen Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Pepsi-max i glasset, en pose smågodt og cheese-doodles med salsa-dip!!! mmmm....! Tv`n surrer i bakgrunnen, ikke`no å se på! Å sånn går no dagan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå