Gå til innhold

Jeg skal i bryllup i morgen og gruer meg kjempe masse. Jeg har aldri vært i bryllup. Kan noen fortelle meg hva som skjer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid takket nei, pga sosial angst..

Men denne gangen MÅ jeg fordi det er min beste venninne. Kan noen fortelle meg hva som skjer? Noe jeg skal huske på osv?

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just go with the flow:)

Er ingenting spesiellt du må huske (bortsett fra å ikke dukke opp i rødt, sort eller hvitt i følge en god del her inne). Ikke pirk deg i nesa under middagen, smil og vær høflig og ikke drikk for mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal i bryllup selv i morgen, men gleder meg :) stort bryllup med 100 gjester - blir stas!! :)

 

kirke, middag og taler + kake, dans og moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste du skal huske på er å kose deg masse!

 

Trur det er vanlig at middagen varer i 3 - 4 timer med noen taler og kanskje litt sang. Noen steder er det vanlig at man klirrer i glasset med kniven for at brudeparet skal opp på stolene for å kysse. Bare se hva de andre gjør og gjør det samme :) Ellers sier toastmasteren om når det er pauser og annet man bør vite om. Etter middagen er det sikkert brudevals og de som ønsker det kan sikkert danse med utover kvelden.

 

Gjestene sin oppgave er rett og slett bare å kose seg og slappe av og gjøre dagen flott for brudeparet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar alle sammen, det med klirre i glass var nyttig for meg ¨.

 

tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...