Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 dattera mi på 3 år ha i hele dag hatt noen små puste"anfall", der hun puster raskt og høyt.. på kvelden nå har hun vert veldig slapp og pratet lite (til vanlig maser og tyter hun i ett sett). ingen feber. hun har ikke hatt matlyst nå på slutten av dagen... er det noen som aner hva dette kan være? er ikke egentli veldig bekymret, bare at dette er ikke på langt nær lik allmenntilstanden hennes..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Hvis hun ikke er seg selv, at allmenntilstanden hennes er forandret hadde jeg ringt legevakten å hørt hva de sier.. God bedring til jenta di
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Høres ut som min datter da hun fikk infeksjonsutløst astma, ville fått det sjekket - tell antall pust pr minutt, bør ikke overstige ca 30 i rolig tilstand.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 hi her: hun har bare hatt denne pustingen i dag. og når jeg spør om hun ha vondt noen sted, så har hun ikke d. tror jeg venter til i morgen med å ringe til lege.. hun har sovnet nå, og puster helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå