Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er lav og liten, men med det folk kaller et noenlunde søtt fjes. (mine tanker er derimot ikke søte, jeg er kynisk og fæl).
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Slank, gjennomsnittlig høy, blondt hår og brune øyne. Får ofte høre at jeg er pen, men syns ikke det selv.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Vanligvis slank/normal (er nå gravid og opp NOEN kilo..hehehehe) Brunt hår, brune øyne.(farger håret litt lyse brunt, har hatt helt blondt) bruker greit nok med sminke. 1.73 høy Vanlige små pupper som nå er gedigne!!(har gått opp fra liten B til D!!) mannen er veldig fornøyd..... hehehe.. Synes jeg har et greit nok pent/søtt ytre:) All over ok fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Ganske høy (174cm) Ganske lubben (nesten 80 kilo) Ganske langt mørkt hår, krøllete. Ganske pent ansikt, men ikke noe ekstraordinært. En helt normal jente som du nok ville gått rett forbi på gata uten å legge merke til, men fin nok likevel
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 160 høg og 60 kg. Har ein litt for stor mage etter 3 tette svangerskap,så får ofte spm om eg skal ha fleire:/ men men... Halv langt stripa hår(brunt med lyse striper) og brune auger Heilt ordinær av utsjånad.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #10 Skrevet 30. juli 2010 170 cm, ca 80 kg, men likevel ikke spes. merkbart overvektig utseendemessig pga jevnt fordelt. Smal midje og store pupper og brede hofter, altså klassisk timeglassfigur. Halvlangt, mellomblondt hår. Ganske lys hud og grønne øyne. Pene, hvite tenner, brede lepper og søt lita nese. Blir veldig ofte beskrevet som søt, iblant pen. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå