Gå til innhold

Ååååh, blir gal! Kan noen se hit?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter at vi kom tilbake fra ferie, har alt som har med søvn å gjøre blitt ett eneste stort kaos. Fram til hun var 6 mnd, byssa jeg henne i søvn, brukte så 1 mnd på å lære henne å sovne selv, og nå må hun enten ligge i armkroken min, eller så må hun bli ammet for å sovne. Hun er nå 8 mnd, / mnd korrigert ) vi reiste på ferie når hun var 7, og var faktisk bare borte i 3 dager.. Jeg har prøvd meg ett par ganger på en VELDIG mild ferberkur, ( jeg sto inne på rommet og strøk på henne mens hun skrek ), men ingenting fungerer lenger.. Hun HYLskriker, hikster og det som bare er når jeg ikke er der. Når jeg kommer inn, så roer hun seg med en gang, men går jeg igjen, så kommer jeg faktisk ikke ut av rommet før hun begynner.. Jeg gir opp hele tiden, og legger meg i sengen, men hun våkner også flere ganger pr kveld, og roer seg ikke før jeg legger meg hos henne igjen.. Jeg har ingenting imot å legge meg med henne for at hun skal sovne, men hun våkner opp til flere ganger, og jeg synes det er slitsomt å ikke kunne gjøre noe ferdig fordi jeg må springe frem og tilbake.. Jeg har prøvd å legge mine brukte klær rundt henne, sånn at hun kjenner lukten av meg, men det hjelper heller ikke.. Har tenkt på at det kanskje kan være seperasjonsangst, men da burde hun vel ha skreket når jeg gikk ellers også? Jeg kan fint legge henne fra meg på gulvet, og gå i ett annet rom, og hun lager ikke en negativ lyd. Er bare når jeg legger henne i sengen sin, eller min at hun skriker.. Noen tips til hva jeg kan gjøre? ALT tas imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...