Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Kjente før i dag en øm,vond klump under huden rett ved øret,øverst ved kjeven..Vanskelig å forklare:-/ Den er helt "løs" mellom huden og benet,altså den kan flyttes litt på..
Medi Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 Kjertel? Iallfall ikke noe farlig dersom den er bevegelig. Ellers en spirende kvise eller muskelknute.
Vipsenmamma Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Rettelse til Clumsy: bevegelige klumper kan også være farlige. til Hi: gå til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå