Gå til innhold

småbarnstillegg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte nav på torsdag for da hadde jeg plutselig ikke fått småbarnstillegg på barnetrygden min, for jeg var inne å sjekket på utbetalingene mine på Nav.no.

Damen jeg snakket med sa det at det hadde skjedd med alle som hadde det tillegget denne mnd..

Så i dag i posten fikk jeg et vedtak på at de hadde fjernet det, fordi jeg ikke oppfylte kravene for å få det...

Ehhhh, Jeg er alenemor med omsorgen for barnet, jeg har full overgangsstønad å barnet er 2,5 år... For man får jo tillegget til barnet er 3 år.......

Det er nemlig det som er som krav!!

Blir så sint altså, på at NAV aldri kan gjøre NOE riktig! ÅHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det fler som har opplevd detta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp fått vedtak om at jeg får det. Fikk det denne måneden også.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått det! Så kommer til å ringe nav på mandag for å høre hva som skjer, for har ikke fått noe brev eller noe. Og har jo krav på det, sønnen min er 1,5 år så..

Men du har jo krav på det et halvt år til da! Er så typisk nav det.. " Nå bare bestemmer vi at du ikke får det mer.." Nei, stå på ditt! =)

Skrevet

Ja, herregud, jeg blir så irritert jeg! Skal nok ta en tlf i morgen ja!

Skrevet

Jeg fikk heller ikke det denne mnden.. Ringte nav og de sa det var fordi vi hadde flyttet til en annen kommune og skulle få det etterbetalt siden det ikke var registrert ennå.. Merkelig at andre ikke har fått det også!

Blir helt matt av nav noen ganger!

Skrevet

Alle som skulle hatt småbarnstillegget skal ha fått det til nå. Det var en feil i systemet og alle har fått brev om at det opphørte. Når jeg snakket med NAV så fikk jeg beskjed om å se bort i fra den meldingen. For det var en internfeil og ingenting å bekymre seg over!!!!

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke fått tillegget..

Har noen andre fått?

• 2 uker senere...
Skrevet

nav sin feil, ingen som fikk det, de som ikke har fått det utbet. ennå får det på neste barnetrygd.

fikk jeg beskjed om i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...