Gå til innhold

Jeg er så frustrert!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan komme med tips??

 

Jeg er EKSTREMT seksuelt frustrert :-(

 

Har fått kjæreste, men vi kan ikke ha sex :-( :-(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke eller han vil ikke? Vil dette vare evig? Merkelige greier... i mellomtiden... dusjen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ekte kjærlighet er det jo verdt det. Orgasmer kan du jo klare å få til selv, og du venner deg til å ikke ha sex. Det blir sikkert en spennende opplevelse. Gi det en sjangse du. Ingen ting som stopper deg fra å lette frustrasjonen på egen hand. :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere enige om å ikke ha sex før ekteskapet?

Hvis det er han som har bestemt dette burde det ringe ei bjelle oppi huet ditt. Er dere enige er det jo en annen sak.

Da får du heller kose deg litt på egenhånd.

Og glede deg til bryllupsnatta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringe ei bjelle? Om religionen hans er så viktig for han, så bør hun vel gjøre alt for å respektere det? Jeg ønsker dem lykke til jeg. Det blir sikkert en knall bryllypsnatt/reise når den tid kommer. Prinsippfaste og religiøse menn er jo ofte gode menn. For ikke å snakke om trofaste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... leste ei bok om par som ikke skulle ha sex før ekteskapet, og der var det ei jente som humpet på kneet til gutten, og begge hadde buksene på. Såkalt tørrtrening... :-)

 

Men det er jo ganske lurt, sett i forhold til dem som skriver inn her og forteller de er blitt gravide etter å ha kjent hverandre i 1-2 mnd, og må kjempe med spørsmålet om abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, men det blir litt rart.

 

Grunnen til at man i noen religioner ikke har sex før ekteskapet er vel i utgangspunktet at bruden skal være urørt ?

Mannen kan gjerne ha hatt sex, men ikke bruden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere "lov" til å prøve dere litt frem uten direkte å ha samleie da? Tenker på petting, fingring, slikking, suging osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere snakket om sex og forventningene rundt dette da? Antar at dere begge er jomfruer? Når er det bryllup da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags uvitende sludder? Det handler ikke om at bruden skal være urørt, det handler om egen tro på at man vil gi seg kun til den man gifter seg med. Jeg synes det er flott at to mennesker har funnet hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint dere har diskutert det da, men jeg personlig hadde nok blitt litt motløs dersom jeg ikke hadde hatt en dato å forholde meg til....;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe for deres del at dere passer sammen seksuelt, ellers blir det ett langt liv i frustrasjon.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at dere passer sammen på andre områder. Sex kan trenes. Og med en jomfru får du lett lært han hva akkurat du liker. Du slipper i allefall tanken på om det han gjør er det eksen likte... :)

Grattis og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...