Gå til innhold

utdrikkingslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg snart, og neste helg ( 7 august) skal forlovern min arrangere udrikkingslag. Jeg er 4 uker på vei, og vil derfor ikke drikke. Og siden jeg syns det er for tidlig at alle vet det, så lurer jeg på om dere har noen realistiske unnskyldninger =)

det skal nevnes at jeg har drukket max 2 enheter på en kveld de siste 5-6 årene, og syns det er helt greit uten...

tenkt på at samboern min gir beskjed til min forlover at jeg har fått et virus, så jeg er satt på pencilin/ antibiotica noen dager i forveien...

Takk for kreative svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp hatt utdrikkingslag for en venninne. Hun var også gravid, men selv om hun bare var få uker på vei valgte hun å fortelle. Det var jeg veldig glad for da jeg faktisk hadde planlegt en drikkelek. Men ikke bare det; man skal jo holde seg unna andre ekstreme aktiviteter også. Ble litt ekstremt for oss, men alle viste hensyn. Så hva om du må ligge på mage (ikke alle så klarer det selv ved 4uker), ri en hest eller lage mageplask. Hva om du skal i krasjbiler eller vinsmaking.

Skrevet

Jeg hadde utdrikningslag for en uke siden, og er 6 uker på vei! Jeg allierte meg med forloveren min. Hun kjøpte inn alkoholfri vin og fylte på en drikkeflaske jeg hadde med meg hele dagen. Hun lagde også "tyrkershots" som bare var vann og tyrkerdrops:) Det gikk kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...