Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har vært gravid tre ganger. Den første gangen ble jeg gravid på aller første forsøk. Mistet i uke 8. Så gikk det ETT ÅR før jeg ble gravid igjen. Denne babyen vokste til, og er i dag min nydelige sønn. Så ble jeg gravid igjen på første forsøk. Mistet i uke 9. Nå er det gått litt mer enn ett år igjen. Ikke blitt gravid ennå! Jeg er litt trist og litt urolig over dette. Virker nesten som et mønster?! Kan det være det? Noen med erfaringer å dele? -frustrert-
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Dytter denne igjen, håper noen vil dele sine erfaringer.
Gjest ->>- Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Nei, det finnes ikke noe som kan gi mønsteret SA -> ett år venting -> graviditet. Det finnes derimot tilstander som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid og eventuelt lettere å spontanabortere. Etter å ha forsøkt i et år å bli gravid, vil du kunne få utredning hos lege. En grundig sjekk hos gynekolog og noen blodprøver kan være greit, sånn i første omgang. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå