Gå til innhold

Jeg vil ha mer sex enn han..:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem jeg virkelig håper jeg ikke er alene om..Jeg føler nemlig at jeg har mye større sexlyst enn min kjæreste! Dette problemet har jeg hatt også i tidligere forhold, hvor gutta først virker til å være storfornøyde med å få så mye sex, men etterhvert er det som om de går litt lei. En tidligere kjæreste gikk en gang så langt at han sa "kan vi ikke bare kose i stedet?" Mulig mitt problem virker som et luksusproblem for andre, men for meg er det et ganske stort problem som går utover selvtilitten og jeg har begynt å lure på om jeg egentlig oppfører med "normalt". Har fått høre fra gutta jeg har vært med at jeg er den med tilgjengelige jenta de har vært med og eksen såret meg skikkelig en gang han presterte å si, " det hadde jo vært litt fint om du kunne være litt mer hard to get.." Ikke spesilet hyggelig å høre..:(

 

Ideelt sett liker jeg å ha sex hver dag, gjerne 2 ganger hvis jeg har overskudd, er dette vanlig hos dere andre jenter der ute?? Nå har jeg begynt å lure på hvordan jeg kan fremstå som mer "kostbar" overfor typen, men jeg blir alltid så tent når vi begynner å kose at planen går i vasken hver gang! Noen gode tips om hvordan jeg kan "roe" meg ned?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel ikke uvanlig at man har forskjellig sexlyst i et forhold, vanligvis er det vel mannen som har mest da...men ta i bruk ting som dildo, slik at du får ditt og likevel ikke går utover forhold eller typen din...eller så må du finne noen andre som er mer up to speed...men det er vel ikke kjærligheten da står på antar jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærligheten er det absolutt ingen problemer med og i det store og hele har vi det utrolig bra sammen, både som par, vennskapsmessig og som elskere. Problemet kommer av at jeg er redd jeg er litt "mye" i senga..:-S Jeg har stort sett vært i lange forhold, så er veldig selvsikker og trygg på den arenaen, men merker jeg blir usikker straks jeg får antydningen til at jeg virker litt "umettelig":( Vil ikke fremstå som en nymfoman her, men føler jeg nærmest blir mannen i forholdet (også i tidligere forhold)..

 

Har prøvd meg litt frem med dildo osv, men liker mye bedre nærheten til han! Å finne en annen på si er helt uaktelt, men jeg skulle ønske jeg kunne bli litt mer "hard to get"..Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, for jeg har nemlig samme problem :(

begynnelsen hadde vi sex som kaniner og jeg syntes det faktisk ble litt vel mye, for det var mange ganger om dagen.... (vi bodde et godt stykke fra hverandre så vi ble litt utsultet imellom besøkene lol), men nå klarer han seg fint med sex 1-2 ganger i uka, mens jeg helst ville hatt sex hver dag, minst.... (stort sett da)

Og gud bevare meg om jeg skulle finne på å ta initiativ... det vil han helst gjøre selv (noe jeg forøvrig liker), da tar det bare et par dager ekstra fordi han ender med å bli sur fordi jeg blir lei meg fordi det ikke blir noe... Blir jo skuffa da, når man er kåt og ikke partneren har lyst på en... :(

 

Denne uka har vi faktisk hatt sex daglig, første gang på et halvt år, og jeg bare digger det.... :)

Går veldig bølgedaler her tydeligvis.

Selv om jeg vet vi ikke kommer tilbake til der vi var når vi var nyforelsket, så er det noe medå føle seg attraktiv og sexy. Om han ikke viser at han "må" ha meg, så mister jeg selvtilliten :(

Akkuratt det skjønner han ikke og sier at jeg ikke må la selvtilliten bygge på hva andre mener... har ikke alle det sånn altså? At selvtilliten avhenger av andres respons på en selv???

Jeg er i allefall avhengig av å bli begjært av ham jeg bor sammen med (eventuellt andre om jeg ikke er i et forhold da), for å føle meg sexy.... :S

 

Ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen ja :(

Frustrert som faen, han vil bare ha sex 2-3 ganger i mnd, jeg kunne tenkt meg hver eller annen hver dag. Gjør noe med selvtilliten at han er så lite aktiv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Trådstarter)

 

Ja, det er sånn med meg også. Det at han er tent på meg og har lyst på sex er jo en bekreftelse på at han syns jeg er deilig og fin, så når jeg føler han holder igjen, mens jeg føler meg helt sprengkåt..Uffa meg, ikke noen kul følelse..:( Godt å høre at jeg tydeligvis ikke er den eneste jenta her i verden som har det slik!

 

Vet at det ikke er nåværende kjæreste det er noe galt med, men det hadde vært litt fint om han kunne vært helt vill etter meg innimellom også! (Selvsagt har det skjedd, men ikke så ofte som jeg skulle likt det..) Hva gjør dere for å pirre han, (uten å bli for kåt selv?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke onanere da?

 

Tror ikke det er vanlig å ha behov for sex 2 ganger om dagen, man kan ikke kreve at partneren stiller opp så mye synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg kan onanere, men det er egentlig ikke sex og inn-ut jeg nødvendigvis vil ha så mye av, det er liksom mye nærheten jeg kjenner når vi har sex og det faktum at han blir kåt på meg som er selve greia tror jeg! Når han da avviser meg seksulet og sier han ikke har så lyst, da føler jeg meg både dum og uattraktiv og det er det som er det såre i situasjonen..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære har vært sammen i 12 år og har tre barn. Fortsatt har vi sex daglig, gjerne flere ganger om overskuddet er der!

Jeg er "alltid" klar, og han er heldigvis ikke noe dårligere enn meg...;-)

 

Har aldri fått noen klager på at jeg er for "lett", snarere tvert i mot. Mannen nyter at jeg har lyst på ham og at jeg tar for meg av det han har å by på.

Han hører kompisene klager over kjipe kjerringer og tenker for seg selv at han er glad at han ikke har en sånn en hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kjæresten min får høre noen slike kommentarer fra sine kompiser også, så et han hvor heldig han er!;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! det er ikke den "inn og ut" greia som er savnet, ikke orgasmen heller, men det å føle seg attraktiv, begjært og uimotståelig for den andre...

Jeg må ha den følelsen for å føle meg sexy selv, ellers tenker jeg automatisk at det er noe galt med meg, noe galt med hva jeg gjør, hvordan jeg kler meg, ter meg eller bare hvem jeg er... jeg vil bli elsket og ønsket og begjært for den jeg er og jeg vil at han skal vise det!

Hva med å vise en gang iblant at han har lyst til å rive av meg klærne og "ta meg" oppetter veggen??? (hadde ikke vært meg imot om han hadde gjort det heller, men han kan i det minste vise at han tenker sånn?)

Jeg krever ikke sex hver dag, selv om jeg har lyst på, men selv om det vanligvis ikke går mer enn 2-3 dager mellom hver gang, så kan det lett gå en uke eller to for hans del, og da kanskje også være et "sent på natta, overtrøtt og klar-ferdig-ferdig-ligg" uten orgasme for min del... da blir jeg skuffet og småsur ja... :(

Men som sagt; den siste uken har vært utrolig fin ;)

 

18.18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge til at mannen min også "klager" over at jeg kke er litt vanskeligere å "få tak i".

Han liker å måtte "jakte" på meg og synes jeg er et altfor lett bytte...

Jeg liker også å bli jaktet på..., men jeg vil leke bytte og jeger hele tiden, mens han nøyer seg med å rekognosere jaktterrenget flere dager i strekk før han slår til.. :(

 

18.18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har vi også det, og det er veldig frustrerende. Han syns 1-2 ganger i uken er nok, jeg vil helst hver dag. Men det nytter ikke mase, det er ihvertfall turn off har jeg erfart. Tærer på selvtilliten min, selv om mannen min forsikrer meg om at jeg er dødssexy og gjerne tar på meg både her og der i løpet av dagen. Skuffelsen blir da destod større når vi legger oss og han bare snur ryggen til å sier god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...