Gå til innhold

hvordan få napp hos menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal snakke med menn ute,hvordan få napp?Få de til å bli intressert?

Går stilig kledd,danser mye,er normalt pen,flink til å fiffe meg opp til fest.Folk sier at jeg er partyløve og morsom.Men det holder visst ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er sensuell,pen,normal kropp osv.Men ser at de som er mye tykkere,mindre pent kledd,mer alminnelig får med seg menn.

Hva gjør jeg galt?

Skrevet

Kan jo være noe med utstrålingen deres, eller så er dere kanskje veldig dårlig til å oppfatte signaler fra andre. Eller kanskje dere er ekstremt slitsomme mennesker. Vanskelig å si. Kan være noe med personligheten deres som ikke er tiltrekkende.

Skrevet

Hva med å ta initiativ selv da..? De fleste menn liker jo også litt smiger ;)

Skrevet

Det har jo ofte med personlighet og utrstråling å gjøre, som faktisk er en stor del av et menneskes utseende.

Jeg har venninner som er utrolig billedpene, men som jeg faktisk ikke synes er sexy i det hele tatt, og jeg ser de ikke drar så mange menn heller.

Så har jeg venninner som bare er normalt pene, men som har utrolig bra utstråling og personlighet, og de kunne fått med seg nær hvem som helst hjem.

Så tror heller dere må jobbe med å gjøre dere litt interessante som mennesker.

Skrevet

Tror det ligger mye i å spørre den andre personen. Altså, alle liker å prate om seg selv om noen spørr. Og selvfølgelig utstråling, hvor sikker man føler seg.

Skrevet

Kanskje gjelder det å være litt mindre ivrig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...