Gå til innhold

Nå får faen med Axel Hennie, mest sannsynlig lov og innta ulovlige hunder til Norge!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud. Slapp av! De kriminelle som vil ha slike hunder skaffer det enklere på andre måter enn å rappe dem fra andre. Er på ingen måte vanskelig å smugle ulovlige hunder over landegrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en stygg bikkje:) Og det bildet av Aksel er det styggeste jeg har sett, så haha til det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ler meg i hjel!

Ikke nok med det at hundene skal kun være her i tre dager, dette er topptrente hunder som blir brukt som skuespillere og ikke akkurat kamphunder. Er stolt eier av en dogo canario som er en lignende og lovlig rase her til lands, som ligger langflat og sover i sofaen. Hun er verdens beste med folk, og en hund jeg uten tvil lar barna mine være rundt.

Dersom noen ville ha brukt en slik hund som kamphund, hadde det vært lettere å skaffe en lovlig en, enn å stjele skuespillere..

Tulling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toxic

Jobber du i VG, eller? Det er da absolutt ikke snakk om at Hennie skal importere ulovlige hunder. Produsenten av filmen ønsker at hundene skal være i Norge i tre dager under filminnspilling, hva er problemet med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...