Gå til innhold

Nå er jeg lei...


susieq87

Anbefalte innlegg

Hadde termin i går, var inne til vurdering da lillegutten er ganske stor. De valgte å ikke sette meg igang enda. - Men jeg ble strippet, dette har ikke hjulpet. Har prøvd masse andre ting for å få fortgang i sakerne, men han vil visst ikke ut.

 

Hadde også fotsoneterapi i går, men dette hadde heller ingen effekt. Nå er jeg så utrolig lei, vil bare ha han ut..

 

Flere??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin på onsdag, sitter her å venter på at lillebror skal komme, men det ser ut til at han koser seg litt for godt i magen :-P

Har vært på vekstkontroll tidligere i uken, og oppfølging i dag. Blir satt i gang på tirsdag om ikke noe skjer i de neste dagene.

Ble strippet i dag jeg og, men det ser ikke ut til at det har fått noe fart på sakene.

 

Jeg skal bruke helgen til å slappe av å lade batteriene, fødselen er uansett like om hjørnet og da er det godt å ha kreftene på plass.

 

Hvor skal du føde?

Jeg skal føde på Ullevål A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere bedt om vekstkontroll? jeg spurte jordmor men hun sa at det gjør man ikke med mindre det ser ut til å være behov.. jeg skulle gjerne visst om gutten min blir like stor som pappaen var da han ble født, eller om han er gjennomsnittlig..

 

Er 5 dager over tiden.. det er så nedtur det! Man bygger seg sånn opp mot termindatoen at luften i ballongen bare suges ut når dagene passerer en etter en.. man har jo ikke lagt noen planer og all oppbygd energi tømmes fortløpende. så jeg skjønner GODT hvordan dere har det.. hadde håpet jeg slapp å være en av de som går over.. blæh.

 

Blir så provosert når folk med barn sier jeg tidsnok kommer til å angre på at jeg brukte de siste dagene på bare å slappe av og kose meg alene med sambo og magen, det har vi jo gjort i hele sommer ;P Formen har vært usedvanlig bra helt fram til en uke for termin, og nå er alt tungt, har masse sterke kynnere, maserier, sure oppstøt o.l.. klage, klage, men jeg klarer ikke nyte den siste tiden nå, er for sliten for det.

 

Håper det blir vår tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vekstkontroll pga at storebror var 4,2 når han ble født, han kom på termindag. Har også hatt høye SF-mål. Så JM sendte henvisning til Ullevål i uke 36.

Estimeringen viser at lillebror kommer til å være minst like stor som storebror, derfor vil de ikke la meg gå så veldig lenge over. Legen ville sette meg i gang i dag, men det var fullt på føden.

Blir satt i gang 6 dager over termin.

 

Gjør det du føler for de siste dagene før fødsel, om du vil slappe av eller gå en tur er bare opp til deg :) Jeg skal kose meg og slappe av i allefall, men tror nok det er litt lettere siden jeg har fått en dato og forholde meg til.

Kanskje han kommer av seg selv nå når jeg har senket skuldrene?? (lov å håpe)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin på tirsdag, og var hos jordmor da. Hun tøyde meg litt og sa det var 3 cm åpning, men jeg venter fremdeles...

Jeg var egentlig klar for fødsel når jeg gikk ut i permisjon for snart 4 uker siden, så jeg er ganske lei nå, ja...

 

Vil så gjerne treffe den lille engelen i magen, NÅ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...