Gå til innhold

Har komme i en j*vlig kjip situasjon (trekant)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har et supert sexliv, og har hatt med en jente et par ganger for spenningens skyld. Det er jeg som har villet det. Vi har blitt gode venner med dama, sambo kjenner henne litt fra før. I natt hadde vi barnefri, og hun skulle komme til oss igjen.. Vi spiste middag og lå leeenge i sofaen og drakk vi og skravla før vi gikk til sengs. Problemet er altså; JEG får ikke nok av henne! Jeg er innom facebook profilen hennes mange ganger for dagen for å se på bilder av henne osv. Jeg kjenner et stikk av sjalusi hver gang jeg ser hun skal på fest med noen andre osv.. Før snakket vi litt på chatten på face, nå tør jeg ikke å ta kontakt i tilfelle jeg skal si noe dumt, hun er singel og har ikke barn, mens jeg har en sønn og en mann. I steden sitter jeg på face i en evighet etter sønnen vår har lagt seg på kvelden, og venter på at hun skal logge på, og håper med hele meg at hun skal snakke til meg. Jeg skjuler for sambo hva jeg føler... Jeg føler meg 16 år igjen, trenger ikke særlig søvn om natten, bare å tenke på henne f¨år meg gjennom dagen.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, bare sortere tankene mine tror jeg. GUD JEG ER FORELSKA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du havnet i det som ofte kan skje...spesiellt at det er du som har det slik.Men du er tiltrukket av henne og kjenner spenning.

 

Mulig hun ikke tørr å ta kontakt med deg,visst dere har blitt enige om ikke ha noe forpliktelser/avtaler utenom når det er avtalt tid for sex hygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke du som har skrevet inn noen ganger for en stund tilbake og lurte på det med trekant og hvor dere skulle finne en ekstra dame å være med??

I så fall, har gått og ventet på et slikt innlegg, er tydelig du kjeder deg sammen med mannen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja der ser du :-P

Å bruke trekanter for å "piffe opp sexlivet" vitner om ufattelig dårlig oppfinnsomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Trøst deg med at dette sikkert ikke er noe du er alene om. Mannen din føler sikkert det samme for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..For ei dum kjerring du er!

 

Du har født et barn, det har ikke denne ekstra elskerinnen til mannen din (og deg). Tro hva HAN tanker om henne nå da??

 

Ingen vid fitte, ingen slapp kropp med merker etter graviditet osv..

 

Hun er nok i tankene hans mye også:-)

 

At han ville ha med ekstra dame i senga, er bare fordi han er lei av å knulle på ditt kjedelige og mye mulige vide hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...