Gå til innhold

Fostervannsprøve


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her under 38 som har tatt fostervannsprøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 27 år og skal kanskje ta neste uke.

Skrevet

Ja, jeg tok da jeg var 27. Var gravid med en jente med hjertefeil.

Skrevet

jeg tok for to uker siden. er 29 år.

Skrevet

dere som har tatt.. har dere sykdom i familien eller er det for "trygghetens" skyld ?

Skrevet

Jeg som kanskje skal ta til uka, det er fordi det er oppdaget avvik på ul. Har ikke sykdom i familien, såvidt jeg vet.

Skrevet

Man får det ikke for trygghetens skyld. Jeg har tatt fvp i dette svangerskapet (er 29) fordi jeg tidligere har fått barn med trisomi 18. Er ikke arvelig disponert for noen sykdommer eller kromosomfeil, hadde bare uflaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...