Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 Noen her under 38 som har tatt fostervannsprøve?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Ja, jeg tok da jeg var 27. Var gravid med en jente med hjertefeil.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 dere som har tatt.. har dere sykdom i familien eller er det for "trygghetens" skyld ?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Jeg som kanskje skal ta til uka, det er fordi det er oppdaget avvik på ul. Har ikke sykdom i familien, såvidt jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Man får det ikke for trygghetens skyld. Jeg har tatt fvp i dette svangerskapet (er 29) fordi jeg tidligere har fått barn med trisomi 18. Er ikke arvelig disponert for noen sykdommer eller kromosomfeil, hadde bare uflaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå