Gå til innhold

hvordan forholde seg til stefar som oppfører seg slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

-sender meg og min mann stygge meldinger,

-truet meg da jeg var 18 år.

-har hvert nær å slå meg flere ganger.

-viser 0 intresse for meg, min mann og våres unger, men krever å få bli kaldt morfar.

 

 

min stefar og min mor har hvert gift et år ca. stefar virker ikke som han er sammen med mamma for å være glad i ho. men for pengene ho venter på... han har lurt til seg nesten hundre tusen som tilhører mamma. han sier at de skal skrive papirer på det så fort resten av pengene til mamma kommer. noe som vil ta litt tid. jeg og foreldrene til mamma er redd han vil ta pengene og kaste mamma ut.. er slik det virker for alle at ting vil gå. han har alt solgt bilen tatt pengene og kjøpt ny bil som står i hans navn og ikke hennes.

begynner å bli store summer det er snakk om.

 

er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe mamma slik at hun har krav på pengene sine om han kaster ho ut???

 

har prøvd å overtale mamma flere ganger om at hun må få papirer på alt med penger. ( dette har hver viktig for meg da hun ble lurt i skilsmissen med min far for over en mil.) men hun sier at dem skal holde sammen og at hun stoler på han..

 

han har vist flere ganger ovenfor meg og min mann at han ikke er til å stole på..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jussen kan jeg ikke hjelpe deg med, men du har min fulle sympati. Min mor er også evig tiltrukket av drittsekker og jeg takker høyere makter hver dag for at hun enda ikke har funnet noen ny flamme.

 

Det er ikke så mye du får gjort uten at din mor vil samarbeide vil jeg tro :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...