Gå til innhold

Kan noen forklare meg dette? jeg "ser" bilder....blir litt forvirra


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg ser meg selv og en mann, jeg står med en graviditetstest i hånda, vi er alvorlige. et annet bilde som kommer er meg og hans far stå å prate alvorlig, men likevel med en viss godhet(han er en streng mann) og siste bilde, jeg, mine to barn, han mannen og foreldrene hans i middagsselskap hos foreldrene.

 

Har tidligere hatt sånne "syn" men det her forvirrer meg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hjernen er et merkelig organ. Jeg har selv opplevd å være "sanndrømt" hvor jeg ser bilder mens jeg er våken, men en del av det jeg har sett kan jeg ikke si at har noe med realiteten å gjøre. Jeg hadde også blitt forvirret om jeg så meg selv gravid med en annen mann enn ham jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo alenemor nå. så er ingen mann i bildet, men jeg er meget betatt av en(som jeg har hatt ett elskerforhold til)

Da jeg så han første gang(for et par år siden) så så jeg også barn... og nå dette...

 

Jeg har sett det her i våken tilstand, så det er ikke drøm..

 

Klart jeg ønsker meg en mann, men egentlig så har jeg det så bra alene at jeg har ikke tenkt tanken på å skulle ha det enda.... men det føles som om det kommer til å skje i løpet av kort tid... vanskelig å forklare egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...