Gå til innhold

Er jeg hysterisk ang babycall? ;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en diskusjon ang babycall :)

 

Vi har 3 etasjer og alle soverommene er oppe i 3 etg, stue/kjøkken i 2 etg.

Minsten på 1,5 år sover oppe og da mener jeg at vi må ha babycallen på når vi sitter i stua, og når vi nesten sover vegg i vegg med han oppe i 3 etg.

Jeg vet vi hører om han griner om vi sitter i 2 etg, og hvertfall i 3 etg da rommene ligger på rekke..

 

Jeg er så redd han skal slutte å puste, få noe i halsen osv osv..Føler jeg må høre hver minste lyd. Er jeg hysterisk? ;)

Mine venninner mener jeg tar helt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nede i stuen hadde jeg nok foretrukket babycall for da er det fort gjort å ikke høre så godt hvis man har tv på eller lignende. Vi har bare en etg og trenger ikke babycall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er hysterisk. Jeg har to barn og har aldri hatt babycall. Barna sover en etasje over meg men jeg kan fint høre dersom de skriker. Hadde dem mye utenfor i vogn da de var mindre. Det er en etg ned. Da gikk jeg bare og sjekket innimellom. Skjønner ikke at du vil utsette barnet for stråling fra babycall hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hysterisk... men jeg er enda verre. Vi har en 70 kvm stor leilighet, og jeg har babycall på natta. Synes det er greit jeg, han har vært mye syk så synes det er greit å følge med.

 

Gjør slik du føler, drit i hva andre synes. Føler du en trygghet med det så er det vel greit med babycall?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en redd for stråling bør mobilene forsvinne først.

 

Bruker ikke calling nå, de er 10 mnd og sover en etage over.

Men, på førstefødte var jeg like hysterisk.

 

Gjør det du føler for, du skal jo kunne føle deg trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er hysterisk. Hvis du føler en trygghet ved å bruke babycall, så hvorfor ikke?

Gjør som du vil, og det du er komfortabel med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...