Gå til innhold

Er den noen som skal føde på A-hus i begynnelsen av januar?!


Snuppa1975

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 3. januar og søkt og fått plass på A-hus. Skal dit på ul den 23.08 sent men godt forhåpentligvis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje, jeg er bare innmari spent om det blir fødsel i januar eller desember, jeg vil gjerne ha en januarbarn..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termn 2.januar, og har fått plass på Ahus. Skal til UL 10.august. 23.august må da være for sent? Trodde vi hadde krav på UL før det har gått 21 uker? Det sa ihvertfall legen min....

 

Skal forresten på UL på kveldstid, så er vel sikkert fullt opp med UL nå etter ferieavviklinga.

 

Jeg er også redd det blir desemberbarn, siden gutten min kom en måned før tida... Men jeg skal prøve å knipe igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7. januar og fått plass på A-hus. UL 11. aug.

23 aug syntes jeg var lovlig sent men på papirene fra sykehuset står det at man har krav på UL innen uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi UL samme dag:) Men jeg har fått på kvelden... Er dette vanlig da? Begynte å lure på om de hadde skrevet feil jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ultralyd i dag og måtte flytte inn her for min termin ble flyttet fra 30 des til 6 januar, veldig glad for det!!! hehe. En nydelig liten jente som kommer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal forresten føde på a-hus ;) jeg hadde først ul 26 august, men ringte å sa at jeg var på ferie, orket ikke vente så lenge.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanlig, men det spørs om ikke kapasiteten er ganske sprengt og da vet jeg at det hender seg at de kaller inn på kvelden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...