Gå til innhold

Jeg har født, og sliter nå med smerter som jeg ikke kan sette fingeren på hva kommer av... hjelp...(!)


Snartmamma10L2<3*har født*

Anbefalte innlegg

Det er en pressende følelse på klitoris og leppene rundt frempå symfysebenet liksom.. Det kommer spesielt når jeg står og går, men også når jeg sitter. Jeg føler liksom for å holde på symfysebenet heletiden pga smertene..

Jeg har ikke noe sår der eller noe, men fikk det etter fødselen for 9 dager siden, og det ser ikke ut til å gi seg heller :(

 

Noen som vet hva dette kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kasnkje noe ut som noe jeg hadde etter jeg hadde født førstemann. Ville beskrevet det som om at jeg hadde en vannmelon som lå og presset nedover... Merket det særlig da jeg sto og gikk. Jeg fikk høre at det var nedpress, at det var veldig typisk for oss som akkurat hadde født.

 

Kanskje ikke akkurat det samme men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sånn ca det føles.. godt å høre at det ikke er uvanlig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen J98, J08 og ny spire

Jeg var også veldig vond nedentil i et par uker etter fødsel. Kunne nesten ikke gå ut av huset pga fikk så vondt. Jeg hadde vondt i bekkenet / symfysen, men også utrolig vondt i sårene. Begynte å grine hver gang jeg måtte tisse, fordi det sved så vanvittig etterpå. Fikk beskjed om å sette meg i grønnsåpe vann, he he

 

Smerten i bekken/symfysen kan jeg beskrive som en litt pulserende smerte. Jeg kunne virkelig ikke stå eller gå lenge, og det var skikkelig sårt for meg å ikke kunne bli med på de første trilleturene til babyen :-(

 

Underlivet har jo gått igjennom litt av en påkjenning. Ikke rart at det gjør vondt i ettertid.

 

Sannsynligvis går det snart over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...