Gå til innhold

Barn av samme kjønn...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har ett barn på 2 år og om en liten stund tenker vi å prøve på nr. 2. Jeg har så lyst på ett av samme kjønn som vårt eldste barn... Det er det eneste jeg tenker på hele tiden. Har dere noen gode tips og kjerringråd som kan hjelpe på ett bestemt kjønn? Jeg tengte aldri slik før jeg fikk barn.. Andre som har det slik? Hører til stadighet att en av hver er det de fleste ønsker seg...Jeg blir muligens litt påvirket av barnet mitt som ønsker seg ett søsken av samme kjønn og muligens litt pga jeg alltid har ønsket meg ett søsken av samme kjønn selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er så mye man kan gjøre selv, men det er jo statistisk større sjanse for å få en til av samme kjønn enn for å få en av motsatt.

 

Mine to første var av samme kjønn, og med nr. tre ønsket jeg meg egentlig litt enda en av det kjønnet. Det ble det ikke, men jeg er kjempeglad uansett og synes det er fint å ha begge kjønn representert i min lille barneflokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at sjeldent sex & ikke akkuratt på el dagen oftere gir jente enn gutt og omvendt. Men det er jo skrekkelig kjedelig å skulle la sexlivet styres av når man har eggeløsning da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rådet har jeg hørt om men, hva gjør man så om man har uregelmessig syklus? Man må jo selvsagt ikke ta resultatet så alvorlig, men det er jo moro å prøve likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål, he he.

 

I tillegg har jeg lest noen britiske råd en gang som skulle ha med kosthold å gjøre, type noen matvarer gjorde det lettere å få det ene eller andre kjønnet. Kanskje du kan prøve å google litt eller se på britiske mammafora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...