fastelavens_bolla! Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 når hadde dere sex for første gang etter fødselen? og ikke minst var det helt annerledes enn før dere hadde født?
Monajenten Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 2. gang etter to uker. Var litt ømt og tørt i begynnelsen, men det gikk seg relativt fort til.
Monajenten Skrevet 30. juli 2010 #3 Skrevet 30. juli 2010 Ja og forresten, jeg syns det er bedre etter fødselen.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 4 uker etter fødsel her, jeg var livredd for at det skulle gjøre vondt, men det gikk faktisk veldig greit
Mammapudding Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Vi prøvde etter 6 uker men det var alt for vondt. Etter 4 mnd gikk det greit og etter det har det faktisk vært bedre enn før fødselen.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 t.o.m etter KS var det skikkelig vondt! tørt og ubehagelig og det var en "kant" der inne som han stanget i mot ... (hehe det hørtes rart ut)... Prøvde første gang 3 uker etter og det gikk helt greit. Er først nå(mini er snart 4 mnd) at det har begynt å være ordentlig godt igjen... men som du ser så er det veldig forskjellig tror jeg:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 6 uker etter fødselen. Gikk i og for seg helt greit, tørrere enn vanlig bare. Ble mye bedre etter hvert - eller, ble mye bedre når overskuddet kom tilbake.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Da renselsen ga seg, så etter henholdsvis 10 og 16 uker. Det var bedre enn før. Litt sårt de første gangen (og ikke minst veldig nervøst for meg). Men det gikk seg til.
Fire småtroll Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Etter førstemann gikk det ca 3 mnd! Jeg hadde en tøff fødsel som endte med stort blodtap og revning i alle retninger. Fikk i tillegg kronisk brystbetennelse som sykehuset prøvde hjelpe meg med, men jeg hadde 40 i feber og sinnsyke smerter i brystene hver gang jeg avsluttet en antibiotikakur.. Var totalt utslitt. Men da vi endelig prøvde gikk det veldig fint, jeg merket ingen forskjell. Mannen sa jeg føltes litt anderledes, men på ingen måte "dårligere". Etter de andre barna hadde vi sex så fort renselsen var over, og jeg blødde i ca 8 uker alle gangene. Har fremdeles et godt sexliv, jeg er nok litt videre enn før og ikke så symmetrisk, men uten tvil fin nok til at mannen er tilfreds og det er jeg også
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. juli 2010 #10 Skrevet 30. juli 2010 Første gang var det vel rundt 4 mnd før vi prøvde å ha ordentlig samleie, men hadde vel begynt med litt annet før.. Var ikke noe fristet til å ha noe oppi meg på lenge etterpå, mest pga all de vonde undersøkelsene og strippingen en lege gjorde før fødselen! Som jeg ikke visste han skulle gjøre! I tillegg ble jeg klipt under fødselen, men hadde ikke noe vondt sår. Det grodde fint! Andre gang var det vel rundt 3 mnd, men da kjentes det litt ømt ut ennå, selv om jeg ikke hadde revnet noe særlig denne gang. Bare en liten rift. Jeg synes også faktisk at sexen er bedre etter fødselene!
gerd Skrevet 30. juli 2010 #11 Skrevet 30. juli 2010 lEEEEENGE ETTERPÅ. fUNKET SOM FØR ETTER ET ÅR? Det er er greit nå - men hvordan får man tid til det????
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Man tar seg tid ;-) Vi har 4 barn i alderen 11 mnd (som våkner en del på kvelden og natten) til 7,5 år, og vi klarer å få tid, så da må da andre også klare det? Her har det gått mellom 3 og 5 uker etter mine fødsler, og alt kjentes ut helt som før. Ikke noen forskjell. Selv ikke etter første gang når jeg revnet grad 3 (30-40 sting). Tror kanskje jeg har vært heldig.
Alba44 Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 3 uker etter, og det kjentes litt rart. Et par uker senere var alt som før.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Forresten, mannen påsto at det kjentes trangere enn før så sånn sett så ble det vel ekstra bonus for ham ;o)
2barns mor Skrevet 31. juli 2010 #15 Skrevet 31. juli 2010 Etter begge fødslene gikk det ca. 4 uker. Litt spent stemning og jeg var nok litt nervøs, men det gikk kjempefint. Når overskuddet kommer tilbake, blir det bare bedre og bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå