Gå til innhold

Han kappgangmannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor shaver han ikke bort noe av hårveksten sin? Er jo utrolig ekkelt å se på når han alltid har singlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dama hans synes han er dritsexy med de pelskledde skuldrene sine? He he. Han har jo ikke så mye hår på hodet, så hun setter vel pris på å dra fingrene gjennom en litt "lodden manke".

 

hihi.

 

Jeg vet forresten om en på forrige jobben min som var grusomt plaga med hårvekst på hele overkroppen. Han dro og voksa seg og klødde som besatt lenge etterpå. Han lot alt gro ut igjen for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her.

 

Synes jo på en måte synd på han, men han kan jo shave bort litt. Har en mann med samme problem, og han shaver bort alt. Er jo forferdelig usexy. Men tyder vel bare på mye testosteron :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker utrolig usexy å være shava menn jeg da. Smaken er som baken kanskje? Ikke barberer jeg selv heller da ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det ikke sikkert han har noe behov for at du skal fantasere seksuelt om ham.

For det andre kan hårene holde på litt fuktighet og derfor virke avkjølende under trening og konkuranser, noe som er en fordel i kappgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt folk legger seg borti.. Ingen som tenker på hva denne mannen selv føler om situasjonen. Han synes garantert ikke at det er noe stas selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...