Gå til innhold

Har møtt en mann som ikke kan snakke om følelsene sine....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager gjør jeg? Kan ikke gå inn i et forhold dær man ikke kan kommunisere om slike ting. Vil han evt godta om jeg stiller et krav om det, eller er det noe han må jobbe med selv.. Mannen er i 30 årene. Og værdens beste på alle andre områder. Erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som klarer det, ser poenget med det eller vil det...

 

Så du kan jo undersøke om han vil, da kan dere jo jobbe med det. Om ikke så må du vel vurdere om han er verdt det på de andre måtene eller ikke. Jeg kjenner mange menn som ikke er noe store på å kommunisere om følelser altså. De funker allikevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo se ann hva som er viktig for deg. Om du ikke klarer å være i et forhold hvor dette ikke snakkes om så må du høre med han om han er villig til å jobbe med det og om ikke så er det nok døfødt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en mann som ikke snakker om følelsene sine. Han kan si "Jeg elsker deg", men det er da også alt. Vi fungerer veldig godt fordet om. Han har jo sine meninger, men romantisk finnes han ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik kjæreste. Jeg ble gravid med han 2 mnd etter vi møttes, så jeg fikk ikke tenkt meg om så mye på det området. Men jeg merket at det var utrolig frustrerende å være gravid, hormonell og ekstra følsom og ikke kunne snakke om følelelser! Da trengte jeg det ekstra mye. Jeg tok det opp med han flere ganger og han låvet bot og bedring, men synes ikke vi kan snakke om sånt enda.

 

Men han viser meg på andre måter at han er glad i meg nå da :) Han har fortalt meg at han viser det gjennom klemmer, når han holder rundt meg, kysser meg eller kjøper blomster til meg :) Han er heller ingen kosete fyr, men med meg så skal han kose heeeeele tiden :P

 

Du kan jo snakke med denne mannen og finne ut om han kan vise at han er glad i deg på noen andre måter enn å snakke om det? Da møtes dere litt på midten :) Det er nok litt frustrerende for han også som ikke klarer å utrykke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...