Gå til innhold

Tatovering er IKKE fint!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen liker det og noen liker det ikke, same med støveletter, langt/kort hår, sminke og allt annet i verden.

 

De som velger det gjrør det fordi DE liker det, er vel ikke så vanskelig å skjønne det da. Du trenger jo ikke være enig med de av den grunn. Du trenger bare å akseptere at det er sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min mote sidene ligger jo avstemningen konstant på 50/50. Noen elsker det, andre hater det. Poenget er vel at man gjør det kun for seg selv om man gjør det, og ikke bryr seg om andres meninger. Jeg synes mye av det folk har er dritstygt, men kan slettes ikke si at tatoveringer i seg selv ikke er pent. Noen kler det veldig, og andre ikke. Akkurat som piercinger og diverse motefenomen. Selv har jeg ingen, men falt pladask for en mann som har mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EEEEEELSKER tatoveringer! Har mange feminine,flotte tattiser overalt. Kunne ønske jeg hadde mer kropp så jeg kunne tatt flere tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fryktelig mange "harry" tatoveringer på linken din da, trenger jo ikke være demoner eller dødningshoder...

 

Jeg har selv to og synes det er flott, kunne tenke meg mange fler.

 

Jeg synes det er gørrstygt med bleika hår og rosa lebestift, men må jo bare akseptere at det er noen som liker det også. Akkurat som det er noen som ikke liker tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...