Roketikka Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 ..og alt så tilsynelatende helt greit ut. Jeg er i uke 37. Har født to barn tidligere og de har vært ganske så store. 3.700 og 3.900. Nå syntes jordmor det virket som det var veldig god plass der nede til at jeg var så langt på vei. Ble satt opp på ny kontroll allerede på onsdag, da hun synes det er greit å følge med. Hun syntes lillegutt virket liten...... Og jeg kjenner jeg blir fryktelig bekymret og lurer på hva dette kan indikere...... Ååå - kjenner det blir lenge å vente helt til onsdag. Noen flere som har opplevd noe liknende?? Hilsen en bekyrmet 3.gangsfødende.....
Lykkemin Skrevet 30. juli 2010 #2 Skrevet 30. juli 2010 off skjønner at du blir bekymret!! har ikke opplevd dette selv, men min beste venninne var nettopp til jordmor og fikk beskjed om at det var kritisk med babyen fordi hverken hun eller babyen hadde lagt på seg siste mnd. Fikk satt opp ny kontroll om to uker og min stakkars venninne var helt fra seg for å måtte vente så lenge så hun bestilte en privat 3D dagen etter. Og der sa de at alt var i den skjønneste orden, babyen var så stor som hun skal være og legen trodde hun kom til å bli 3500 gram. Så det kan være jordmor her tar helt feil, håper det for din skyld! masse lykke til
Roketikka Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2010 Takk for svar. Setter veldig stor pris på det. Har fått roa meg litt ned nå. Man kan jo ikke tenke det verste med en gang.... Kan jo være at hun tar feil også som i din venninnes tilfelle... Får bare være glad for ekstra oppføling, så får jeg prøve å slå meg til ro med at alt er bra inntil det motsatte er bevist. Selv om tankene surrer i bakhodet hele tida.....
Gjest Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 vel, dette har jo blitt en del år siden iom at jeg er 21, men jordmor er jordmor og teknikkene for å kjenne på magen er nok de samme. Mamma var hos jordmor da hun var gravid med meg,og fikk beskjed om at jeg var aaaltfor liten, og at jeg ikke fikk næring og at jeg måtte ut snarest! På sykehuset tok de ultralyd og alt så helt fint ut, jeg hadde den størrelsen jeg skulle og navle strengen funka akkurat som den skulle... Så, man skal ikke tro på alt en jordmor sier, de er mennesker de også og kan ta feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå