Gå til innhold

JEG ER SÅ SINNA!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

aner ike hvrfor!!

Lyst å rasere hele leiligheten,og dette uten grunn!!

 

What to do? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis en sjokolade?

Løp deg en tur?

Rydd i klesskapet?

 

 

Skrevet

Jeg har ommøblert hele stua,vaska,rydda.Men jeg kjenner aggrisjonen bare vokser i meg enda! føler jeg sprekker snart :(

HI

Skrevet

Da skal jeg få deg enda mer sinna, det heter aggresjon!!!

Moahahahahahah.

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i helemitt svangerskap opptil flere ganger om dagen! Har ødelagt en del ting i huset. Men er ganske lei av å stenge inne disse følelsene. Det er jo helt forferdelig!

Skrevet

Riv papir i småbiter. Det hjelper når jeg har mye innestengt sinne!

Skrevet

Jeg pleier å slå i madrassen. Da kan man slå hardt, uten å rydde opp noe etterpå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...