Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #1 Skrevet 30. juli 2010 aner ike hvrfor!! Lyst å rasere hele leiligheten,og dette uten grunn!! What to do?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #4 Skrevet 30. juli 2010 Spis en sjokolade? Løp deg en tur? Rydd i klesskapet?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har ommøblert hele stua,vaska,rydda.Men jeg kjenner aggrisjonen bare vokser i meg enda! føler jeg sprekker snart HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Da skal jeg få deg enda mer sinna, det heter aggresjon!!! Moahahahahahah.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Sånn har jeg hatt det i helemitt svangerskap opptil flere ganger om dagen! Har ødelagt en del ting i huset. Men er ganske lei av å stenge inne disse følelsene. Det er jo helt forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Riv papir i småbiter. Det hjelper når jeg har mye innestengt sinne!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Jeg pleier å slå i madrassen. Da kan man slå hardt, uten å rydde opp noe etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå