Gå til innhold

Hva bør en person som er 170 cm veie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det varierer men sånn optimalt sett? Jeg veier nå 82, har de to siste årene gått ned fra 145. Hva veier dere som er på ca samme høyde som meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 173 cm og vil veie ca 65-68 kg, da er jeg slank med former, men ikke tynn-tynn (bruker str 38 i bukser). Nå veier jeg 74 kg og er på vei nedover. Når du er 170 cm så vil en vekt mellom 58 og 72 kg være optimal for deg vil jeg tro, litt avhengig av hvordan du er bygget og om du ønsker å være tynn eller bare slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 63, er gravid men ikke så langt på vei.

 

Vanlig vekt for meg er mellom 58-60 kg. Helt normal bmi, har alltid vært slank.

 

Du er jo kjempeflink som har mistet så mye!

 

Jeg har høy forbrenning spiser ofte ofg lite om gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normal kropsvekt vil si fra 54 til 73 kilo. Under 54 kilo regnes som undervekt (BMI = 18,5), over 73 kg som overvekt (BMI = 25)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg er superimponert! Gratulerer så masse med fantastisk vektnedgang. Du må ha et helt annet liv... jeg merker bare selv nå når jeg er gravid og har gått opp 10 kilo - det er tungt, og kroppen sier ifra. Du må føle deg som en fjær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171cm. Har de siste mnd gått ned til 69 fra 78kg. Har også veid mer før. Men det var de siste kiloene for meg som virkelig forandret min kropp. Målet mitt er 65kg fordi jeg nå hele tiden må passe på. Klærne passer akkurat, men kunne tenke dem litt løsere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med sunn og fin vektnedgang. Flott tidsramme, og flott resultat. Jeg synes du skal være veldig fornøyd med deg selv jeg. Om du ikke ønsker å miste alle kvinnelige former (tenåringskropp) bør du vel ikke gå ned mer enn 10 kg til. Jeg veier litt mindre og er to cm mer enn deg, men har blitt gravid nå. Etter graviditeten vil jeg fokusere på å stramme opp mer enn å gå ned i vekt. Det viktigste er jo at man er fornøyd selv, så jeg vil ikke spørre her inne hva andre mener. Man får fort negative tullesvar her. Lykke til videre og håper du blir fornøyd selv snart. Tenker du ser flott ut jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...