Gå til innhold

Uke 25 og masse liv :D:D


pittbull*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Ja tia flyr og vi har kommet til uke 25 allerede... ojojoj.. syns ikke det er så lenge siden jeg satt og misunte alle som var kommer over 20. uke og her sitter jeg selv og har bare 107 dager igjen:)

Formen er på topp og etter 2 uker med sykemelding for bekkenløsning og 2 uker med ferie så er det godt å være tilbake på jobb igjen:)

Og nå kan jeg kjenne masse liv :) Noen ganger så mye at det faktisk er litt ubehagelig, men jeg får holde ut.. det hører jo med det også:)

Samboeren min kjenner veldig bra med liv uten på magen og kan se at magen beveger seg ganske mye når poden flytter på seg der inne... Han syns det er veldig moro å endelig få en skikkelig bekreftelse på at det faktisk er en liten baby der inne som skal bli datteren hans om bare noen uker, men jeg ler hver gang han kjenner at det sparker for han syns det er litt rart at det kan leve et menneske inni kroppen min.

Han har jo spurt om hvordan det oppleves for meg og jeg må ærlig innrømme at jeg noen ganger tenker at det er litt rart, men jeg er jo skapt til å kunne gå med barn og føler at det er ganske naturlig... :)

 

Det er en deilig følelse å være så nær barnet vårt:)

Lillebror gleder seg også og har allerede begynt å synge litt nattasanger for jenta vår og skal ofte kose på magen og det er også utrolig koselig og godt for meg å se at han foreløpig syns det er veldig moro:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner faktisk bli litt stressa over alt jeg ikke har klart til tvillingene kommer, jeg..hehe.. Er i uke 27 på mandag, og blir satt i gang 3-4 uker før, så ikke så veldig lenge igjen.

 

Og vi har ikke begynt på badet som skal være ferdig pussa opp til de kommer engang...sukk..

 

Men, gleder meg over alt livet i magen jeg og, sparker samtidig på hver side og oppe og nede, så veldig annerledes fra de andre gangene..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke herlig??? :))

For min del er det denne gangen VELDIG stille og rolig i magen. Er i uke 25, men har ennå ikke sett spark utenpå magen. Jeg kjenner liv daglig, men det er bare litt sånn krafsing nederst. Vet ikke om jeg burde vært bekymret eller ikke jeg, er vel i grunn ganske avslappet, men savner litt å kjenne mer liv. Mitt forrige svangerskap var helt annerledes mtp aktivitet i magen, da var det en liten turbo i magen! Så jeg har jo opplevd hvordan det kan være også.

På ultralyd sa de at morkaken var foran, men den burde vel ha flyttet seg litt oppover nå? Hm!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...