Gå til innhold

Noen som så på Supersize vs. Superskinny i går?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere som synes hun som skulle være den supertynne hadde kjempebra kropp før de byttet matvaner?

Hun hadde jo synlige kragebein fks, men hvem har ikke det?

Jeg så absolutt ingenting feil med kroppen hennes som den var!

Greit nok at "fett på kroppen, men likevel slank" er den perfekte normen her i verden men ikke alle ser helt like ut! Hun spiste jo kjempesunt, trente kanskje litt i overkant mye men hvorfor skal en person belære alle som ikke oppfyller den "perfekte standarden"?

Det vil alltid være overvektige, det vil alltid være tynne. Man kan ha god helse likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hele greia var jo det at hun var feilernært fordi hu ikke spiste variert nok mat da.... hun fikk ikke i seg nok av det som tar vare på skjelettet og binder næringsstoffer sammen, og det kom til å bli ødeleggende i det lange løp.

 

synes ikke hun var ille jeg heller, men det er ikke pent med utstikkende kragebein og hoftebein heller gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes hun var for tynn før, og mye finere når hun hadde lagt på seg litt. Synes faktisk hun kunne kledd enda 2-3 kilo, da ville hun blitt utrolig flott. Så er jeg også en person som ikke synes det er pent når folk har pipestilker til armer og ben. Hun hadde jo litt siseproblemer da, var redd for å spise feil og fikk i seg for lite variert mat, så hun hadde ikke vondt av å lære seg og tenke nytt. Hun selv virket jo også strålende fornøyd med resultatet, og det var vel det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...