Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Hos min: Positive: *Snill *Omtenksom *Generøs *Handyman *God pappa Negative: *Dårlig økonomisk sans *Sta *Tar litt for lett på ting som burde tas mer alvorlig *Hisser seg litt for lett opp når vi diskuterer *Kan til tider være glemsom på ting jeg tar veldig seriøst Hva med deres menn?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Positive: - støttende - omtenksom - god hjertet - glad i barn (å gleder seg til og bli pappa) - hjelpsom Negative: - litt for glad i en fest - dårlig til å kommunisere - ekle uvaner (som å sitte med skittene fotballsokker på bordet) - tror han alltid har rett - umoden på visse ting Men uff, er veldig glad for at de posetive veier godt opp for de negative .
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Positive: * Min sjelevenn * Rettferdig * Glad i meg og viser det * Fantastisk humor * Snill Negative: * Bruker for mye tid foran pc'en * Veldig sort/hvit oppfattning av ting (alt er enten rett eller galt) * Noe masete * Har vanskelig for å se andre synstpunkter/sette seg inn i andres situasjon * Barnslig på noen områder
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Positive: - Kjempesnill og god - Flink til veldig mye, og veldig handy (når han først begynner) - Smart, imponerer meg stadig, hehe... - Veldig kjærlig med både meg og sønnen vår - Veldig flink med folk, alt fra barn til min prippne bestemor Bonus: - Utrolig pen! Negative: - Kobler totalt ut når han ser på tv eller sitter med pc, umulig å få kontakt med - Stort sexbehov - Sitter mye med pc - Har tendenser til å sløse med penger - Surrete og rotete Åh, jeg elsker mannen min! =D
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Posivitiv: -Snill -Omtenksom -Flink med snuppa -Handymann -Pen Negativ: -Snakker for mye og kan plage folk med ting som intresere han men ikke dem -Tar lang tid før han gjør ting han sier han skal gjøre -døgnrytmen hans -Flink til og bruke penger,men ber meg om og tenke økonomisk -Legger igjen klær over alt og klager når det blir tomt for boksere, t shorter osv.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Positive: - Holder ting som angår forholdet vårt for seg selv/snakker ikke stygt om meg hvis vi er uenig eller krangler. - Omsorgsfull - God far - Respektfull - Rolig - Tålmodig - God arbeidsmoral - Pen, fin rompe og kropp - God økonomisk sans - Flink til å rydde på kjøkkenet - Gjør nesten alltid tjenester som jeg spør om Negative: - Slenger fra seg skitne klær på soveromsgulvet - En latterlig dårlig stedsans Men det kan til tider være artig også da - Redd for å si fra til foreldrene sine når det er noe som plager han/oss Kom ikke på flere negative sider da Føler meg veldig heldig som har møtt han
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #7 Skrevet 30. juli 2010 Suksessfull Teknisk intelligent Praktisk Sladre høne, og det er morsomt Rik Dårlige Lite seksuell Lite kjærlig Dårlig til å dele godene Tar liten del av barnestell (om noe) Er heller sammen med venner og jobben en oss.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Positive: -Snill -God far -Trygg og selvsikker i alle situasjoner -Får alltid ordnet ting og tang som kan ordnes pr tlf (legetimer, bank, kirken ved dåp, finn.no, håndverkere osv.) -Gir meg trygghet og viten om at jeg er elsket, uansett. Negative: -Snuser (og det lukter snus på kontoret hans) -Sover for mye -Gjør for lite husarbeid -Litt for hjemmekjær (må overtales til kafè, utflukter, ferier) -I mangel på noe bedre (kommer ikke på mer....og det er jo positivt), han har litt kjip smak på klær :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 Utrolig snill og god Fantastisk kjekk Arbeidsom - han får til det han vil, og når stadig nye mål Gjør mye husarbeid - nesten mer enn meg. Han blir ALDRI sur Han er en kjempegod pappa Ikke så flink til å spare penger Dårlig ordforåd, men det er litt artig noen ganger;) Sier sjelden i fra om noe plager han, holder mye for seg selv. Litt for glad i fotball ?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #10 Skrevet 30. juli 2010 Positive: - snill - omtenksom - lidenskapelig på det han bryr seg om - fantastisk god til å lage mat og rydde kjøkken og gjør stort sett alt jeg ber ham om - kunnskapsrik og veldig kjekk - lat på kvelden (tv, pc eller playstaion) - ser aldri at noe trengs å ryddes eller ordnes før jeg ber han om det - har 10 tommeltotter (kunne ønske han var handy ) og null teknisk sans - en del hår og en mindre fin mage å se på (stygt arr fra blindtarm og fett) - røyker for mye
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #11 Skrevet 30. juli 2010 :-) snill generøs nevenyttig svært hjelpsom flink til å lage mat :-( røyker skylapper morgengretten takler stress dårlig perfeksjonist
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #12 Skrevet 30. juli 2010 Min mann er akkurat samme som HI sin...haha, har vi samme mann mon tro? Bytter ut * sta med * lite konsekvent
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #13 Skrevet 30. juli 2010 Positivt: * Sexy * Moralsk * Ansvarlig * Intelligent * Kjærlig Negativt: * Sår på kritikk * Sjalu * Bedagelig Kommer ikke på noe mer som er negativt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #14 Skrevet 30. juli 2010 Min er : Snill Utrolig flink far !!! Omgjenngelig/ikke dømmende Kunnskapsrik Begjærer meg Negative: Pessimistisk Null handy Irriterende lite intiativ for å få praktiske ting utført Blir ofte for full
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #15 Skrevet 30. juli 2010 Snill Omtenksom god i senga=) pen morsom utrule rotete av seg rydder aldri bort etter seg på bordet/slenger skitne kler på baderomsgulvet i staden for i skittentøyskorga som står 1/2 meter vekke stabeist trur alltid han har rett trur han er best i da mesta
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2010 #16 Skrevet 30. juli 2010 + - Fantastisk far - Handyman - Klok - Tar ansvar! - Passer perfekt til meg på alle måter <3 - - Mener selv at han alltid har rett.. - Bruker litt mye tid på pc (men d gjør jeg òg! ) - Kansje litt perfeksjonist? - Litt mye sexlyst.. (men dette er bare nå når jeg er gravid- ellers er vi like) - Hmmm, kommer ikke på mer. jeg har verdens beste mann <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå