Gå til innhold

Gruver meg faktisk til barnet starter i barnehage..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tirsdag er det første dag i barnehagen, og jeg gruver meg!

Er veldig spent på barnets reaksjon til omgivelsene, de ansatte og de andre barna. Og ikke minst hvordan h*n vil reagerer når h*n skal begynne å være der uten oss foreldre.

 

Noen som vil dele erfaringer med første barnehagedag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips: ta med barnet til barnehagen i helgen slik at hun blir litt kjent på området og med lekene.

 

Det går som regel bedre enn foreldrene tror, husk på hva du utstråler, hvis du gruer deg eller er usikker smitter det over på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg pleier ikke å henge meg opp i skrivefeil, men gruver? En gruve er et sted hvor man utvinner malmer, mineraler og kull gjennom gruvedrift.

Man GRUER seg til barnehagestart, man gruver seg ikke. Det går ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på omvisning der. Og barnet storkoste seg. Var ikke det minste sjenert i det hele tatt :)

Er vel mer det at jeg GRUER ;) meg til hverdagen med barnehage og jobb starter etter 1 år der jeg har kosa meg så masse med den lille.. :)

Men slik er vel bare livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada jada, har fått med meg det nå!

Til og med retta på overskriftene i de innleggene jeg har skrevet. Sånn at kanskje skrivepolitiet synes det holder med en advarsel denne gangen ;)

 

Men istede for å henge dere opp i den ene bokstaven som ikke skal være der, kan dere ikke fortelle om deres erfaringer i forhold til første barnehagedag? :)

 

Hilsen ei som vet at gruer skrives uten v!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...