Gå til innhold

Begynner å bli veldig redd:( (Dessverre litt ekkelt)


Klar=)

Anbefalte innlegg

Tok medisinsk abort for ca 2måneder siden. Dette gikk veldig fint, blødde i et par uker etterpå og så var alt normalt.

 

Fikk mensen som normalt etter aborten, og hadde også mensen som jeg skulle forrige uke. Hadde en dags opphold der jeg trodde jeg var ferdig med mensen, men dag nr 2 så begynte jeg plutselig å blø mye. Lurer også på om det kom en liten klump. Blødde litt i går morges, men ingenting resten av dagen. I dag våkner jeg av at jeg hadde blødd en del. Stod opp og satte i en tampong. Legger meg igjen og våkner litt senere av at jeg har blødd masse, gjennom tampong truse osv. Setter meg på do og det kommer flere klumper og masse blod. Har ikke hatt noe vondt..

 

Dette var på tirsdag. Var innom og snakket med lege. Hun sjekket meg ikke, men tok graviditetstest og den var negativ.

 

Har blødd litt helt til i dag, men i dag så kom det nok en gang MASSE blod og klumper, selv med tampong.

 

Begynner å bli redd... ser for meg livmorkreft og det som verre er. Må nok til lege igjen i morgen og få en skikkelig sjekk..

 

Noen som har vært borti lignende som kan berolige meg litt?

 

Hadde jeg vært gravid og abortert så burde vel dette vist på graviditetstesten?

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok medisinsk abort da jeg var 20 år, begynner å bli mange år siden. Hadde kun kjendt min mann i 2 mnd og fikk sjokk at vi var blitt gravid med en gang.

 

Men uansett, jeg fikk store problemer etter dette inngrepet, for det første var det utrolig ondt og jeg ble behandlet skikkelig respektløst på sykehuset. Dårlig informasjon i forkandt så jeg visste ikke hva jeg gikk til i det hele tatt.

Jeg hadde sinnsyke blødninger med ferskt blod i ca 4 uker. Ekstreme mengder.Ofte kom det når jeg reiste meg og da så mye som du beskriver..

Endte på legevakten og videre på sykehus, det viste seg at det som skulle skje ikke hadde skjedd.Jeg fikk p piller for at det skulle prøve å få ut det resterende ,noe som ikke hjelpte. Jeg gikk nye 3 uker med store konstante blødninger før jeg ble innlagt og måtte gjennomføre kirurgisk operasjon.

Så jeg hadde en skikkelig kip opplevelse med dette, og dette var kanskje ikke historien som skulle berolige deg... Var jeg deg ville jeg ha kontaktet en gynekolog eller noe til å få se på deg. Bare for å se at alt er som det skal og at det ikke ligger noe igjen for da bør du sikkert til utskrapning.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... hørtes ikke kjekt ut:(

 

Nå er saken her at det er over 2måneder siden jeg tok medisinsk abort og dette gikk veldig fint. Ikke vondt og sluttet og blø etter to uker.

Har også hatt menstruasjon to ganger etterpå uten problemer, og det var først nå etter siste menstruasjon at jeg plutselig fikk disse blødningene.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo mye hormoner ute og går selv om aborten er en liten stund siden. Kroppen må renses og hvertfall når du ikke har noen smerter e.l så er det dette som foregår.

Jeg bare erindrer hvordan jeg hadde det etter fødsel jeg (ks) hvor jeg blødde, så gikk det en liten stund så begynte det igjen og igjen. Noen ganger var det mye andre ganger var det nesten ikkeno...

 

Livmorkreft er det nok ikke for det har ingenting med selveste blødningen å gjøre. Man kan få cyster i egglederene og hvis disse sprekker skal jeg love deg det er et ubeskrivelig helvete og man er ikke i tvil om at noe er i ferd med å skje som ikke er som det skal.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som spontanaborterte og måtte ta utskrapning. Lenge etterpå slet hun med skikkelig kraftige blødninger, slik du beskriver, og det viste seg at de slettes ikke hadde klart å få med seg alt etter spontanaborten, og hun måtte ha ny utskrapning på sykehuset. Ville nok ha bedt om ekstra skjekk hvis det ikke gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...