Gå til innhold

hva er riktig å si? skrapelodd, eller skraplodd?


:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

 

i følge ordboken så skrives det skrapelodd.

 

men det høres jo helt mongo ut å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeei skrapelodd er nok korrekt det, selv om det like gjerne kunne hett skrap(søppel)lodd, vinner jo aldri likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hm.. jeg har alltid sakt skraplodd, og kjeftet på mannen i skrapeloddreklamen vær eneste dag i 3 uker fordi han sier skrapelodd. nesten så jeg kastet ut TVen... hehe

 

kanskje jeg må begyne å si skapelodd da. selv om det byr meg heftig i mot... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja begynner du å si SKAPElodd så er jeg usikker på hva du får, lodd som skaper seg kanskje he he :) Ja mange av de, påstår at man vinner i det vide og det breie, men det gjør man jo aldri! Hersens skapelodd :)

 

Sorry, måtte bare, men den var litt søt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skapelodd var ihvertfall morsomere en skrapelodd :P

 

jeg kjøper aldri sånt, for jeg spiller ikke på pengespill. så det er egentlig begrensett hvor ofte jeg trenger å si det. men jeg burde kanskje slutt å bli sint vær gang reklamen for loddene kommer... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jeg vet hva du trenger.

 

1. flytte til vestfold

2. få viktigere ting å irritere deg over

3. få deg en mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... jeg elsker at alle driver å inviterer meg til å flytte rundt om kring i norge :D

 

men jeg er helt enig med deg i at jeg trenger viktige ting å irritere meg over. jeg har pokker meg ingen ting å ta meg til. ut over å møte folk på dagtid og være sosial. på kveldene kjeder jeg meg så felt om dagen at jeg vurderer å finne ut hvor lett/vanskelig det er å ta selvmord ved å svelge min egen tunge.

 

 

å få meg mann tror jeg bare ville fremskynt "svelge min egen tunge" prosessen.

 

det fins ingen bra menn igjen. jeg finner dem ihvertfall ikke. og ingen skal si at jeg ikke har gjort en iherdig innsats... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Nei, men igjen...du bor på feil plass! Det finnes bra menn, jeg lover ;o)

dessuten, det å svelge sin egen tunge hørtes veldig interessant ut... kanskje jeg skal prøve det en regnværsdag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra menn er vanskelig å finne uansett.

 

Du får bare nøye deg med en limstift eller noe. Haha. Dårlig humor tidlig som seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...