Gå til innhold

Billån


Marianne og Kristoffer:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når vi kjøpte bil nå nettopp gikk mannen inn på datamaskinen sin, så vi ikke hadde noen betalingsanmerkninger, og så var det fikset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere eier bolig, hadde jeg tatt inn billånet i boligen, å heller betalt ned ekstra på 1 lån, enn får mye billigere rente ved å gjøre det på den måten ;))

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er snakk om splitter ny bil er jeg enig med kissi78, er det snakk om en brukt bil til under 150.000 ville jeg ikek bakt det inn i boliglånet for da vil man på sikt betale mer i renter enn det man faktisk betaler for selve bilen. Selv har jeg et lån på 3200 mnd og renten på billån idag er ikke ille syns jeg. Vi har elcon og de er faktisk kåret til norges rimeligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P billån mener jeg at de tar utgangspunkt i betalingsanmerkninger og ikke inntekten, slik som ved huslån!

 

I våres hadde vi behov for en bil nr 2. Kjøpte bare en liten, enkel bil til 80 000 kr og søkte lån hos DNBnor over nettet! Etter 30 sekunder fikk jeg bekreftelese på skjermen om at lån var innvilget og at at jeg kunne kjøpe bil. Printet ut dette og tok med til forhandler som ordnet resten! Månedsraten er på 1546 kr på 80 000 - over 5 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har heller ingen betalingsanmerkninger. Søkte gjennom forhandler da vi kjøpte bilen vår og fikk innvilget 260 000 med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...