Gå til innhold

Hjelp, angående den linken som ble lagt ut her, som skulle være et bilde av en baby som moren hadde vært slem mot.. Jeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

trykket på den, det kom ingen bilde, og noen svarte i den tråden at det var en sånn link som trakk ut informasjonen? mener du den personlige informasjonen på facebook, eller angriper den hele pc en, holder det å bytte passord på facebook, det står jo ikke noe som er sånn kjempekrise på profilinformasjonen min. Men vil ikke ha noe virus på pc pga nettbank osv.. Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kom opp en vanlig sånn side på facebook, hvor det stod navnet på den siden, husker ikke helt hva, også på siden var det bilder av de som har trykket liker på den siden.. Men resten av siden var helt hvit og det kom ikke opp noen bilde av noe barn eller noe..

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro den bare trekker ut informasjon fra Facebook. Usikker på hvor nå, for sitter ikke på pc nå. Men finn oversikten over aplikasjonene dine, og blokker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykket også på den, men jeg endret passord med en gang...vet ikke om det hjelper da men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som skrev at den trakk ut informasjon.

Den tar nok ikke over pc`n din nei. Men du har kanskje sett at mange legger ut ting fra spill og sånt. Slik type informasjon, den legger ut link på din side f.eks uten at du har "godtatt" det. (du har jo det ved å trykke på linken)

Men sånn bortsett fra det er det jo harmløst, er bare skikkelig irriterende når noen applikasjoner legger ut linker og div som du ikke har lagt ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...